Pim en Edwin hebben samen meer dan 35 jaar ervaring in vastgoedbeheer. Tijdens hun loopbaan bij verschillende vastgoedbedrijven liepen ze steeds weer tegen hetzelfde probleem aan: wettelijk verplichte documentatie die niet op orde was. Soms waren certificeringen verlopen of zelfs zoekgeraakt.
Ze besloten het heft in eigen handen te nemen en een systeem te bouwen waarmee ze alle informatie en documentatie over gebouwgebonden wet- en regelgeving op één plek konden beheren en controleren. Zo ontstond Adalace.
Met Adalace heb je altijd de volledige wet- en regelgeving overzichtelijk en up-to-date binnen handbereik. Hierdoor kun je genieten van rust en overzicht in je gebouwbeheer en heb je op elk moment van de dag de volledige controle over je gebouw.
Diensten
Branding
Merkstrategie, Logo & Huisstijl, Merkboek
Aanvullend
Website, Art Direction, Advies, Merkbewaking, Visuals
Een symbool voor Eenvoud
De wereld van compliance is complex. Dikke boekwerken, volle archiefkasten en strakke deadlines zorgen voor veel werkdruk en weinig overzicht. Adalace maakt al deze dingen overbodig en positioneert zich daarmee als dé eenvoudige, innovatieve oplossing.
Wij zetten ons in om een leefomgeving te creëren die het beste in mensen naar boven haalt.
In de merkstrategie ontdekten we dat Adalace voor meer staat dan eenvoud en het leveren van gebruiksvriendelijkheid. De reden dat ze dit zó graag willen leveren, is omdat ze ervan overtuigd zijn dat een gebouw zoveel meer kan. Een gebouw kan namelijk vóór je werken.
Elke dag worden er topprestaties geleverd: artsen en verplegend personeel zetten zich in om mensenlevens te redden of de aankomende generatie volwassenen die zich aan het ontwikkelen zijn op universiteiten.
Gebouwen zijn hierin een essentieel onderdeel. Ze helpen het maximale uit ons te halen. Daar zet Adalace zich voor in.
VISUALS
Een nieuw imago
Het imago van compliance is momenteel: conservatieve methodieken, gebrek aan inzicht en inefficiënt te werk gaan.
Om dit te veranderen, hebben we gekozen voor een 'aanval op het imago' in de vorm van een moderne, vriendelijke- en overzichtelijke uitstraling.
De afbeeldingen liggen direct in het verlengde van het merk (dat zich focust op innovatie en gebruiksvriendelijkheid). Het laat zien dat innovatie geen vies woord hoeft te zijn.
Stijl
De vormgeving benadrukt de 'digitalisering van het vastgoed' – zoals hiernaast uitgedrukt in de papieren en het huis.
De ondertoon benadrukt vriendelijkheid, overzicht en eenvoud (je hebt slechts een tablet nodig i.p.v. een volle archiefkast).
INTERFACE
Een sterke merkbelofte vraagt om een intuïtieve interface.
Gebruiksvriendelijkheid staat altijd op #1. Daardoor moest er een nieuwe interface komen. Eén die on-brand is, gericht op gebruiksgemak en overzicht. (Momenteel nog in de conceptfase)
De impact van Adalace
Sinds Adalace een écht merk is geworden, zien we in het daaropvolgende jaar de volgende resultaten:
20%
Toename gebruikers
406%
Meer volgers op social media
98%
Klanttevredenheid
1240%
Toename website bezoekers
Pim van Ravensteijn
Co-Founder Adalace
Ontdek hoe jouw bedrijf scoort op het gebied van merkidentiteit, branding en marketing.