Je werkt hard. Je doet al de juiste dingen. Maar je creëert niet de impact waar je op hoopt. Succesvol ondernemen is geen vanzelfsprekendheid (hoe ambitieus je ook bent). Laten we eens kijken naar een aantal uitdagingen waar je mogelijk mee te maken hebt.
Te weinig klanten
Je communicatie is niet overtuigend genoeg, waardoor je ideale klanten voor een ander kiezen.
Hevige concurrentie
Ondanks je beste pogingen, lukt het je niet om jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
Langzame groei
Je stopt veel energie in je bedrijf, maar om de een of andere reden vallen de resultaten tegen.
Herken je je in een van deze uitdagingen? Dat is oké; je bent niet de enige.
Er is een weg vooruit door deze obstakels heen.
Ik ken de uitdagingen.
Elk probleem, elke uitdaging, ik weet wat je doormaakt. Verschillende keren heb ik het gevoel gehad dat ik vastzat en geen weg vooruit meer zag. Het grootste gevaar is niet de problemen die je weet, maar de problemen die je niet weet. Succesvol zijn is zoveel méér dan het hebben van een goed product. Wil je:
Méér klanten aantrekken.
Opvallen in de markt.
Een beter rendement op je marketing.
HOE WERKT HET?
Succesvolle merken ontstaan niet zomaar. Ze worden gebouwd.
Hoe is het mogelijk dat het ene bedrijf nauwelijks van de grond komt en de ander jaar na jaar omzetrecords haalt? Qua aanbod schelen ze namelijk niet zoveel. Zet het Nike logo op een schoen en mensen betalen ineens het drievoudige. Of het Apple logo op een telefoon en mensen staan in de rij om deze te bemachtigen. Hoe kan dat? Omdat ze méér zijn dan een bedrijf. Ze zijn een merk.
Gemiddeld zijn laat geen grote indruk achter.
Merken als Nike, Apple en Coca-Cola maken inmiddels een miljardenomzet, maar hun merkstrategie is door de jaren heen nauwelijks veranderd. Het is de constante kracht achter hun succes. Met onze aanpak transformeren we jouw bedrijf naar een merk die niet alleen gezien, maar ook herinnerd wordt. Naar een merk die opvalt in de markt en een grotere impact maakt in de wereld. Hieronder zie je een kort overzicht van dit proces:
Deze ondernemers gingen je voor
Het overtrof onze verwachtingen.
Wij hadden moeite om ons merk succesvol te positioneren in een nieuwe markt. Dankzij Stefan hebben we nu een merk om trots op te zijn. Ik durf met vertrouwen te zeggen dat we nu, meer dan ooit, in onze kracht staan en opvallen in de markt. Het eindresultaat overtrof onze verwachtingen en die van onze klanten.
Pim van Ravensteijn
Adalace
Voor iedereen die klaar is voor de volgende stap!
Vanaf dag één voelde de samenwerking vertrouwd, wat resulteerde in een heel fijn proces met duidelijke resultaten. Elke stap is eenvoudig, uitdagend en overzichtelijk, waardoor ik nu het perfecte merk heb voor m’n onderneming. Elke ondernemer die klaar is voor de volgende stap kan in mijn ogen niet om Stefan heen.
Barend Gerretsen
A&O Psycholoog en consultant
Deskundige begeleiding.
Stefan heeft heel deskundig voor ons een merkidentiteit en beeldmerk ontwikkeld. Het was heel prettig om met Stefan te werken; duidelijke afspraken, een schat aan kennis en wij werden uitstekend begeleid in het proces!
Jan Rietsema
Beleef Dementie
Top werk geleverd.
Het was prettig om met Stefan samen te werken! Binnen enkele sessies hadden we een prachtige, professionele identiteit waar we trots op zijn. Stefan had goed door wat we willen uitdragen en heeft binnen onze strakke deadlines top werk geleverd.
Evelien Vos
Social Enterprise NL
Ontdek hoe jouw bedrijf scoort op het gebied van merkidentiteit, branding en marketing.