We hielpen een van de meest ervaren glazenwassers uit de regio om hun achterstallige positionering & identiteit gelijk te trekken met hun expertise en uitstekende klantervaringen.
Aarden Glazenwasserij staat bij haar klanten bekend om hun uitstekende diensten, moderne oplossingen en warme relaties, terwijl ze in de markt gepositioneerd stonden als ‘grijze muis’ met een identiteit die dertig jaar stil heeft gestaan.
Met een volledige rebranding hebben we het merk naar vandaag gehaald, Aarden in hun kracht gezet, en zorgt een unieke positionering dat potentiële klanten eerder in de klantreis zien wat huidige klanten zien.
Diensten
Branding
Merkstrategie, Logo & Huisstijl, Merkboek
Aanvullend
Website, Art Direction, Advies, Merkbewaking, Visuals
De kracht van Aarden: meedenkendheid, eerlijke expertise en waardering voor elke klant.
We hebben deze drie factoren samengevoegd tot een opvallende slogan en merkbelofte:
100% Aardenkracht
Het oude logo bevatte een ladder en met het oog op de grote waardering voor hun trouwe klanten, hebben we de essentie van de ladder gehouden. Als knipoog dat dat niet zal veranderen.
De ladder vormt nu drie treden, waarbij elke trede staat voor een van de drie factoren die Aarden krachtig maakt.
Aangezien er een vriendelijke en open cultuur heerst, waarbij passie voor het vak en kameraadschap de boventoon voert, hebben we gekozen voor een vriendelijke uitstraling.
De lijnen aan de bovenkant van het briefpapier zijn als waterdruppels op het raam. De druppels zijn genomen uit de drie treden van het logo en in lengte aangepast.
De impact van Aarden
Sinds Aarden een écht merk is geworden, zien we in het daaropvolgende jaar de volgende resultaten:
18%
Toename offerteaanvragen
8%
Toename klantloyaliteit
94%
Merkwaardering
47%
Toename website bezoekers
Ontdek hoe jouw bedrijf scoort op het gebied van merkidentiteit, branding en marketing.