Je werkt hard. Je doet al de juiste dingen. Maar je creëert niet de impact waar je op hoopt. Succesvol ondernemen is geen vanzelfsprekendheid (hoe ambitieus je ook bent). Laten we eens kijken naar een aantal uitdagingen waar je mogelijk mee te maken hebt.
Herken je je in een van deze uitdagingen? Dat is oké; je bent niet de enige.
Er is een weg vooruit door deze obstakels heen.
Merken zoals Nike, Apple en Coca-Cola trekken jaarlijks miljoenen klanten aan die trouw hun producten kopen, ongeacht de prijs. Ze bereiken dit door consequent in hun merk te investeren.
BrandMeester® is ontwikkeld voor ondernemers met grote ambities en een klein budget. Zo kun jij jouw bedrijf transformeren naar een sterk merk dat klanten aantrekt en opvalt in de markt.
HOE WERKT HET?
Duik in de wereld van merken als Nike, Lego en Harley Davidson en ontdek waarom ze zó populair zijn. Pas dezelfde principes toe op jouw merk en ervaar hoe jouw aanbod, marketing en aantrekkingskracht nooit meer dezelfde zullen zijn.
Populaire merken ontstaan niet zomaar. Ze worden gebouwd.
Zelfs de meest succesvolle merken zijn ooit klein begonnen. En alhoewel de markt constant verandert, blijft de basis waar vanuit deze merken groot zijn geworden hetzelfde.
Jouw partner
Hallo! Ik ben Stefan Kuijer, eigenaar van Re-publiek en ontwikkelaar van BrandMeester®.
Ik heb veel ondernemers geholpen met hun merk, maar moest ook vaak 'nee' verkopen vanwege de hoge kosten. Daarom heb ik BrandMeester® ontwikkeld. Wat begon als een concept voor een klein groepje bedrijven, groeide in bijna anderhalf jaar uit tot een compleet pakket.
In die tijd heb ik zulke mooie resultaten gezien – waar je normaal vele duizenden euro's voor betaalt bij een traditioneel bureau. Daarom ben ik ervan overtuigd dat we dit ook kunnen behalen voor jouw merk.
Je doet het niet alleen, dus laten we beginnen!
Waarom betaal je €150 voor een Nike schoen, terwijl precies dezelfde schoen zonder logo slechts €50 kost? En waarom willen mensen dan alsnog massaal die Nike schoen hebben? Je ontdekt niet alleen hoe een merk als Nike hun concurrenten buitenspel zet en miljoenen klanten aantrekt, maar hoe jouw merk dit óók kan.
Is BrandMeester voor jou?
Je beschikt over een groot budget en werkt liever samen met een merkenbureau.
Je bent een ondernemer met grote ambities en een klein budget.
Je vind het niet erg om de komende 10 jaar de succesprincipes van een sterk merk zelf te ontdekken.
Je gelooft in je product of dienst, maar hebt geen idee hoe je jouw doelgroep ervan overtuigt.
Je kijkt alleen naar winst en hebt geen behoefte om een grotere impact te maken.
Je zit in een markt met veel concurrenten en het lukt je niet om jezelf te onderscheiden.
Je bent een starter en wilt vanaf dag 1 de connectie met je ideale klanten maken.
De juiste keuzes maken met een klein budget is cruciaal. Probeer daarom BrandMeester® eerst gratis. Zo kun je een weloverwogen beslissing maken over de toekomst van jouw bedrijf (of merk).
Ondernemers geven BrandMeester® een 4.9/5.